Centraldammsugaren (ny!) gick problemfritt vid provkörningen. Efter några minuter gick den dock inte att stänga av, efter det går det inte att få igång den överhuvudtaget.

Kontrolldioden lyser grönt när sladden är inkopplad, det lyser även grönt där man kopplar in manövertråden (lyser den på era maskiner?)

Jag får inte ut nån spänning till motorn även om jag kortsluter plintarna för manöverkabeln. Återställningsknappen gör ingen skillnad den heller...

nån som känner igen problemet och har nåt tips?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.