D
Dammsugaren löste jordfelsbrytaren och det luktade bränt. Såg att det blixtrade vid kolen, som nästan var slut, har nu bytt till nya kol och nu går den men upplever att varvtalet är lägre än normalt och det blixtrar väldigt mycket runt kolen.

Ska de slitas in eller kan man anta att axeln, och därmed motorn, är slut?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.