2 510 läst ·
10 svar
3k läst
10 svar
Problem med att välja verktyg
Tja, det finns dom som är grönsvarta men har inget med dom svarta med gröna knappar att göra. Namnet låter som en nysning... Kostar mycket gör dom. Lite spräckliga är dom, nästan åt det psykedeliska hållet. Känns som flower power utan flower ;D
Skulle aldrig ta i en orange med mjuka kuddar.
Turkos låter diskret men den röda låter sig inte gömmas utan att det lyser "power" om den. Var det röd med vit text eller var det röd med svart text 8)
Grå... brukar det inte stå något i stil med "endast för..." eller "5 års garanti" på dom, skulle nog hålla mig borta från de grå
Skulle aldrig ta i en orange med mjuka kuddar.
Turkos låter diskret men den röda låter sig inte gömmas utan att det lyser "power" om den. Var det röd med vit text eller var det röd med svart text 8)
Grå... brukar det inte stå något i stil med "endast för..." eller "5 års garanti" på dom, skulle nog hålla mig borta från de grå
Lätt som en plätt... be att få prova den i butiken och kasta den sen i golvet, sväng runt med den över huvudet hållandes i stickproppen, doppa den i toastolen och spola, torka av den (bra om butiken har tryckluft) och se om den fortfarande fungerar när du sen ansluter den till ett vägguttag (_mycket_ bra om butiken har jordfelsbrytare om inte kan kanske nån stämma dem på begravningskostnaden?) . Om både du fungerar och verktyget gör det med sen och den ligger bra i handen så be att få köpa en ny sådan *ler*
/Kent
/Kent
När vi fick våran luftvärme pump kom det 2 stora starka killar ??? och skulle koppla in den och dom hade en rosa skruvdragare och borrmaskin. Jag vill med ha rosa verktyg :'( någon som vet vart man kan köpa det ??? Malin (med svarta verktyg)
malinochjohan skrev:
Det låter som en solblekt Milwaukee...?
Klicka här för att svara