Ta den gula.

Har då kollat dom gråa?

Ta de svarta med gröna knappar! De är dyrast och således bäst.

Riktiga män väljer inte efter färg.
Låt din fru välja åt dig. :P

KarlXII skrev:
Riktiga män väljer inte efter färg.
Låt din fru välja åt dig. :P
Tänkte just att det krävdes en riktigt intressant tråd för att K12 skulle vakna till liv igen..... 8)

Har det här forumet inga moderatorer föresten?

Tja, det finns dom som är grönsvarta men har inget med dom svarta med gröna knappar att göra. Namnet låter som en nysning... Kostar mycket gör dom. Lite spräckliga är dom, nästan åt det psykedeliska hållet. Känns som flower power utan flower ;D

Skulle aldrig ta i en orange med mjuka kuddar.

Turkos låter diskret men den röda låter sig inte gömmas utan att det lyser "power" om den. Var det röd med vit text eller var det röd med svart text 8)

Grå... brukar det inte stå något i stil med "endast för..." eller "5 års garanti" på dom, skulle nog hålla mig borta från de grå

Lätt som en plätt... be att få prova den i butiken och kasta den sen i golvet, sväng runt med den över huvudet hållandes i stickproppen, doppa den i toastolen och spola, torka av den (bra om butiken har tryckluft) och se om den fortfarande fungerar när du sen ansluter den till ett vägguttag (_mycket_ bra om butiken har jordfelsbrytare om inte kan kanske nån stämma dem på begravningskostnaden?) . Om både du fungerar och verktyget gör det med sen och den ligger bra i handen så be att få köpa en ny sådan *ler*

/Kent

När vi fick våran luftvärme pump kom det 2 stora starka killar ??? och skulle koppla in den och dom hade en rosa skruvdragare och borrmaskin. Jag vill med ha rosa verktyg :'( någon som vet vart man kan köpa det ??? Malin (med svarta verktyg)

malinochjohan skrev:
När vi fick våran luftvärme pump kom det 2 stora starka killar ??? och skulle koppla in den och dom hade en rosa skruvdragare och borrmaskin. Jag vill med ha rosa verktyg :'( någon som vet vart man kan köpa det ??? Malin (med svarta verktyg)

Det låter som en solblekt Milwaukee...?

M
Hitachi´s DS12DM 12V skruvdragare var rosa när den kom på kampanj första gången!

Nu tror jag dock att den inte finns att få tag på längre.. men den maskinen var rosa iallafall.. är nog den enda rosa proffmaskinen jag sett.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.