3 419 läst ·
11 svar
3k läst
11 svar
Prisvärd skruvdragare Bosch GSR 14,4-2 Li (1.495kr)
Kan tipsa om att K-Rauta just nu kör kampanj på denna inkl 2x1,3 Ah batterier för endast 1.495 kr. Slog själv till och tycker det är ett riktigt bra pris för en maskin som duger väl när man pular hemma på hobbynivå.
Utan l-boxx men den är så stor och klumpig så den kände jag inget sug efter. Finns på Beijer för 1795 kr med den boxen och samma i övrigt om du önskar en sådan. Tyckte inte boxen var värd 300kr extra då jag som sagt inte kommer använda den.
Ja jag uppskattar L-boxxen då jag förvarar det mesta i sådana, köpte 11 st sådana boxar för inte så länge sedan för mer än 300 kr/st 
Kan man få för många skruvdragare?
Jag funderade på att köpa en till billig större skruvdragare som kan vara i stugan så behöver jag bara dra dit maskiner hemifrån när jag har större projekt.
Kan man få för många skruvdragare?
Jag funderade på att köpa en till billig större skruvdragare som kan vara i stugan så behöver jag bara dra dit maskiner hemifrån när jag har större projekt.
Jag köpte GSR 14,4-2 Li med L-Boxx på Beijers i somras för 1595 inkl moms, om jag minns rätt. Lätt och smidig med två "små" 1.3 Ah batterier men duger till det mesta för mig. Storleken är nästan på gränsen till för liten för mina händer så känn på den innan. Annars finns ju ibland 18-voltarna till bra pris (Maxitråden exempelvis). Jag har fått för mig att det inte är någon jätteskillnad på dom. Dock har väl 18-voltarna ett större utbud av maskiner med samma batteri om det är en faktor.kinglolle skrev:
Jag tror att du skulle vara nöjd med denna som en "billig" extramaskin i stugan. För mig duger den till att ömsint polera kalla vinterkvällar....
Jag var inne på maxi för att köpa men principiell och korkad som man är vägrade jag köpa den i kartong när andra lyckats få l-boxx för samma pengar. Egentligen sjukt korkat för den hade funkat fint för de pengarna för mig även utan box.
Får se om det blir att byta upp hemmamaskinerna så någon av de förvisas till stugan istället. Har ju faktiskt 2 maskiner som inte har rätt låda och färg
Får se om det blir att byta upp hemmamaskinerna så någon av de förvisas till stugan istället. Har ju faktiskt 2 maskiner som inte har rätt låda och färg
Jag är ännu mer korkad... Jag dissade också 18-voltaren på Maxi utan L-Boxx och "impulsköpte" 14,4-voltaren när jag ändå var inne på Beijers och handlade lite annat... Det är ett elände med godis och andra lockvaror vid kassorna, de slinker så lätt med...kinglolle skrev:
Läste också MAXI-tråden om Bosch 18V innan jag köpte och knallade in på MAXI i Häggvik, Sollentuna. Dock hade de inga sådana inne utan det enda som fanns var en Hitachi för 1.299 kr. Verkade som de plockat bort verktyg för att göra plats för mer vinterrelaterade produkter. Kanske finns de kvar på andra MAXI-butiker?
Bra låder är ju suveränt att ha så man enkelt kan stuva undan Sam ha en massa tillbehör i lådan...
Men när det kommer till just skruvdragare så känns det som overkill då man nog knappast orkar lägga tillbaka den där.
Det är mer naturligt att lägga den intill TV fjärrisen då båda används ung lika frekvent.
Men när det kommer till just skruvdragare så känns det som overkill då man nog knappast orkar lägga tillbaka den där.
Det är mer naturligt att lägga den intill TV fjärrisen då båda används ung lika frekvent.
Ja så tyckte jag också när jag hade gamla systainer, men efter att ha bytt nästan allt till T-loc så förvarar jag faktiskt mina skruvdragare i lådan vid transport eller om de inte ska användas på ett tag. Men under ett pågående projekt så ligger de väl mest i en korg med de allra nödvändigaste man har med sig. Denna korg ifråga kommer förstås att uppgraderas till SYS-TB1 nästa vecka 
Klicka här för att svara