2 074 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Prisskillnad mellan Älvsbyhus / Hjältevadshus
Hej,
Sitter och väntar på att få tomtköpet klart och har begärt in offert ifrån Hjältevadshus, dock dröjer den. Någon som vet ungefär hur stor prisskillnad det är mellan Älvsbyhus och Hjältevads hus, om ni har begärt in offert från båda?
1 416 000 har vi fått in på Älvsbyhus Sleipner. (oinredd övervåning)
Den vi har begärt in offert för hos Hjältevadshus är Sjögården också oinredd övervåning.
Vill bara veta om det rör sig om typ 50 000 eller flera 100 000 kr.
Är så nyfiken
Sitter och väntar på att få tomtköpet klart och har begärt in offert ifrån Hjältevadshus, dock dröjer den. Någon som vet ungefär hur stor prisskillnad det är mellan Älvsbyhus och Hjältevads hus, om ni har begärt in offert från båda?
1 416 000 har vi fått in på Älvsbyhus Sleipner. (oinredd övervåning)
Den vi har begärt in offert för hos Hjältevadshus är Sjögården också oinredd övervåning.
Vill bara veta om det rör sig om typ 50 000 eller flera 100 000 kr.
Är så nyfiken
Sorry 1 037 000kr kostar Sleipner..
Kostnaderna jag räknade upp var för offerten, då var ju vissa arbeten medräknade plus tomtkostnaden.
Kostnaderna jag räknade upp var för offerten, då var ju vissa arbeten medräknade plus tomtkostnaden.
Vimsig i kolan är jag också 
Vi hade gjort tillval i dessa pengar för 67 000 kr.
Vi hade gjort tillval i dessa pengar för 67 000 kr.
Vi har blivit lovade att få huset till juni nästa år om vi tar dem. Så det blir ju 1 år lite drygt.
1 ½ år är ju sjukt långt
1 ½ år är ju sjukt långt
Hej,
Vi har bestämt oss för att bygga i lösvirke istället. Våra önskemål kan inte Älvsbyhus tillgodose tyvärr, så det löser sig iaf!
Vi har bestämt oss för att bygga i lösvirke istället. Våra önskemål kan inte Älvsbyhus tillgodose tyvärr, så det löser sig iaf!
Klicka här för att svara