M Moelk #1 Medlem · 113 inlägg 26 maj 2006 07:07 Moelk Medlem 113 inlägg 26 maj 2006 07:07 #1 Jag ska dra vatten till en dusch. Jag kommer att dra prisolrör, det kommer att bli 3 st 90 graders böjar. Röret blir lite lite ovalt när jag böjer dom, spelar det så stor roll? Eller måste dom vara exakt runda?
Jag ska dra vatten till en dusch. Jag kommer att dra prisolrör, det kommer att bli 3 st 90 graders böjar. Röret blir lite lite ovalt när jag böjer dom, spelar det så stor roll? Eller måste dom vara exakt runda?
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 26 maj 2006 07:15 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 26 maj 2006 07:15 #2 Nej, de behöver inte vara exakt runda. Om du böjer dom över ditt knä så blir det bra.
M Moelk #3 Medlem · 113 inlägg 26 maj 2006 18:02 Moelk Medlem 113 inlägg 26 maj 2006 18:02 #3 Tackar, då är det bara att börja kröka (rör alltså).
Immobil #4 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 27 maj 2006 19:40 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 27 maj 2006 19:40 #4 ...och ska du ha raka rör så... :-X