Nyfiken på vad en bänksiva i rostfritt kostar.
Letar något som är ca 4-5cm högt och 70cm djupt.
Antar man har en vanlig obehandlad rejäl bänksiva under och klär den med 0,6-1mm rostfritt?
260cm med två diskhoar i standardmått i mitten - vinkel 90 grader - 270cm kan kosta?
Antar att vinkel 90grader bara svetsas och slipas? Den går ju att transportera som den är men frågan är om man får in den genom en dubbeldörr sen.
Letar något som är ca 4-5cm högt och 70cm djupt.
Antar man har en vanlig obehandlad rejäl bänksiva under och klär den med 0,6-1mm rostfritt?
260cm med två diskhoar i standardmått i mitten - vinkel 90 grader - 270cm kan kosta?
Antar att vinkel 90grader bara svetsas och slipas? Den går ju att transportera som den är men frågan är om man får in den genom en dubbeldörr sen.
Redigerat:
Perfekt! Tack.Noseone skrev:
Dock hade de lite väl tilltagna priser. 20 papp för 2800mm bänk 700mm bred och med 2st standard hoar.
Men det var en fin sida så det måste väl betala sig också
Hittade denna också men ingen 700mm bredd
http://www.stala.com/WebRoot/538048/flash/Seitsikko_SWE/Seitsikko_SWE.html
Det funkar också problemet är att få dem att göra 2st diskhoar.Consensus skrev:
Bara att göra en skiva klarar nog de flesta.
Om man kan köpa 2st rostfria diskhoar löst kan jag be dem att svetsa dessa bara det är ju också en variant.
Behöver hitta någon som säljer rostfria hoar i 1.25mm rostfriplåt.
Redigerat:
Vi köpte vår från LagaRostfritt. Mycket bra srvice, kvalité och priser. PLåten är något tjockare än standardo ch hela skivan är underlimmad. Alla diskbänkar är inte det och då blir de lättare buckliga och lite skramligare.
Här kan du kolla, jag gjorde en prisjämförelse när jag köpte så hittar du lite företag du kan kolls upp, som synes lönar det sig att jämföra, det är inte alltid man får vad man betalar för utan ibland är det bara dyrt för att det ska vara ett fint företag som Kvänum.
Samma diskbänk hos dem och hos Stoby skiljde flera tusen vilket säljaren på Kvänum menade berodde på att de köpte bättre kvalité vilket motsades av Nordic-tech själva som meddelade att de levererar samma kvalité till alla sina återförsäljare.
http://sodergarden.wordpress.com/2011/03/31/rostfritt/
Här kan du kolla, jag gjorde en prisjämförelse när jag köpte så hittar du lite företag du kan kolls upp, som synes lönar det sig att jämföra, det är inte alltid man får vad man betalar för utan ibland är det bara dyrt för att det ska vara ett fint företag som Kvänum.
Samma diskbänk hos dem och hos Stoby skiljde flera tusen vilket säljaren på Kvänum menade berodde på att de köpte bättre kvalité vilket motsades av Nordic-tech själva som meddelade att de levererar samma kvalité till alla sina återförsäljare.
http://sodergarden.wordpress.com/2011/03/31/rostfritt/
Fint jobb du har gjort.Sophie skrev:Vi köpte vår från LagaRostfritt. Mycket bra srvice, kvalité och priser. PLåten är något tjockare än standardo ch hela skivan är underlimmad. Alla diskbänkar är inte det och då blir de lättare buckliga och lite skramligare.
[länk]
Priset var alltså för den rostfria plåten samt den underliggande träskivan? Var det något mer att beställa eller ingick det ni behövde?
Kollade lite snabbt men hittade inga bilder på bänken på plats. Har ni monterat ännu?
Redigerat:
De skickar ju över hela sverige men det kan ju bli dyrt kanske när den är i vinkel, å andra sidan tar den ju ändå inte så stor plats på bredden om man kan ställa den upp. Deras rosfria bänkskivor har alltid en underlimmad spånskiva så den ingår liksom. Det man bör tänka på är att säga till om att man vill ha hål för blandaren gjort om man ska ha det för annars gör de inget och då får man göra det själv.
Vattenlås och allt sånt där ingick i hoarna.
Vattenlås och allt sånt där ingick i hoarna.
Klicka här för att svara