Gäller endast vinkelhus. Om man har farbar väg fram till "kortsidan" av huset behövs det ej.

Och vad det gäller övriga priser har vi goda vänner som har grävfirma, en röris och en trikare, därför det kanske lite låga priset....

ostni, du som byggt ett ägir, har ni vänt frys och kyl delen i köket samt hur tycker ni att det funkar med att ha stora badrummet vid entren och bara en dusch? vi är också inne på ett ägir, så berätta gärna vad du tycker om det!

Vi har inte vänt kyl och frys, vi kommer att ha en kamin på baksidan av dom. En contura 660 tror jag den hette. Att ha badrumsdörren direkt vid entren, är kanske inte det bästa, men det går bättre än vad jag trodde. Jag var lite orolig att man skulle släpa in en massa grus och sånt, men man får väl damsuga oftare. Det är ganska många husleverantörer som har den planlösningen. Om du menar om "antalet" duschar så räcker det med en, för oss i alla fall. Vi bodde i lägenhet förut och hade även då "en" dusch. Om du menar i fall vi bytt ut badkaret mot en dusch och om det räcker, så är det nog ett av våra bättre tillval.

Vi har byggt ett oden (SX med bl.a trägolv) och det har kostat oss (alla tillval & tomt borträknat) ca 1 400 000. Då inkl. lagfart, pantbrev, markarbeten m.m.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.