9 887 läst ·
109 svar
10k läst
109 svar
Prischocken för el – skillnad på 3100 procent mellan norr och söder
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Fast nog har vi alla i detta land som har köpt el betalat för elnätet, och el är en absolut nödvändighet i det morderna samhället som inte ska utnyttjas som det nu uppenbarligen görs..P pmd skrev:
Bara sorgligt att vi tillåter det och inte sätter stopp för det..
Länken du visade (Aftonbladet) handlade väl inte om elnätavgifter?Rejäl skrev:
Klicka här för att svara
