Surt om man är den enda kunden den veckan..................
"Men du bytte ju bara kranen i köket?"
"Aaa, va fan, 40 timmar tar det ju om det jäklas lite, fick ju åka och hämta en polygrip också.......de e bara o betala..!"
 
Detta med debitering kan vara ett problem. Är man i tätort så kan man fylla dagen på ett vettigare sätt, om man får tex 3 timmar över, Men i det aktuella fallet så verkar det vara lite glesbygd om rörisen måste åka 5,5 mil enkel resa. Då kan det nog vara lite körigt att hitta ett jobb på 3 timmar utmed vägen. Nu försvarar jag inte detta, men jag kan ha en viss förståelse för det.
 
BesserBosse skrev:
Kan du precisera din fråga? Generellt nej, men det beror på vad det handlar om. Sen finns det 100 olika sätt att ta betalt för...
.

Meanar du att du inte kallar saker för vad det är när du fakturerar. :D
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.