Vi håller på och inreder ovanvåningen i vårt Älvsbyhus Höner och undrar vilka priser ni fått på VVS installationen.

Det gäller rördragning för vattenburen värme, 3 element samt till en handdukstork i badrummet. Rördragning för varm och kallvatten till badrummet - till dusch, badkar, handfat samt toastol. Utbyte av golvbrunn i duschen samt ny golvbrunn till badkar.

Inga blandare eller porslin ska ingå.

 
Hej sanne78,

vi har också ett Älvsbyhus Höner och håller på att inreda övervåningen (har precis startat).

Jag begärde in pris från 8 firmor i våras och fick ett svar som landade på 36.000:- + moms.

Specen var likt er men vi hade 4 radiatorer och inget badkar.

Min tolkning av detta är att ingen ville göra ett sådant här jobb så jag kommer att göra det själv istället.

Hoppas att du har fått bättre offerter :)

Yamma
 
ser sådär ut just nu.. ligger på runt 30' för detta jobb.. känns ändå som det är ganska mycket pengar för jobbet.. några tips ????
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.