Hej!
Har köpt en 5,5 kbm tank av Uponor. Glömde dock att ta med förankringssystemet i offerten och nu vill de ha 1400kr plus moms per styck - det behövs ju tre så det går på 5250kr - en tredjedel av vad tanken kostade. Är det någon som vet om detta är ett "normalt " pris eller om det går att lösa på något annat sätt?