Efter lång väntan kom äntligen min bänkskiva men har blivit repad under transporten...
Eventuellt kan jag använda skivan trots att den har blivit skadad då urtaget för diskhon med lite tur kommer hamna där repan är.
Men hur mycket avdrag ska man ha för att skivan är repad?
De är en laminat skiva med alu-list från LGcoll.

Halva priset. Det är vad det minst kostar för företaget att transportera tillbaka den och göra logistiken.

Vad säger dom som du köpt den utav..I regel går det till så att den du köpt av reklamerar bänkskivan och får kredit på beloppet. eller så möts man på halva vägen.Kan kunden använda den så får man diskutera fram ett rimligt pris...Om du tar beloppet du köpte den för minusca 25% + evetuell frakt.så får du Kostpriset för skivan som Leverantören tar

Skivan gick inte att använda då repan va i slutet på skivan, hade hoppats att den skulle vara där hon eller hällen skulle vara. Så beställde en ny skiva. Men sen ångra jag mig och tänkte att ja skulle köpa en skiva här i stan istället...försökte avbeställa skivan men de gick de inte med på. Så kommer inte köpa något mer från LGcoll, tycker de inte är speciellt serviceminded. Tycker att när jag har fått vänta 4v på en skiva som är repad när jag får den att de kan vara lite bussiga men nej de kunde de inte vara...

Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.