6 134 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
Pris på Fogsvans: Bacho Superior
Jaha, då har jag känt på de lösa handtagen och resultatet blev - inget köp(!). Dessa var väldigt sköna att hålla i och då kunde jag inte åka direkt och köpa den fasta sågen. Men eftersom jag redan innan bestämt mig för att de lösa handtagen var för dyra så blev det inget.
Sedan undrar jag varför man åker och känner på något som man bestämt att man inte behöver eller vill betala för? Man skulle nästan kunna tro att jag medvetet försöker lura mig.
Sedan undrar jag varför man åker och känner på något som man bestämt att man inte behöver eller vill betala för? Man skulle nästan kunna tro att jag medvetet försöker lura mig.
jac skrev:
Det värsta är att man går på´t varenda gång...
Den fasta sågen tycker jag f.ö. är så pass bra att jag inte saknar de lösa... än.
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Nej, Jula har tappat mycket, och priserna är väl sådär. Det de har rea på hela tiden är Kinaprylar, och det vill man ju ändå inte ha. Meec, det är inte så roligt det. Var inne på Jula i Örebro häromdagen och hittade ett erbjudande om En stor Bachopolygrip, en liten och ett vattenpass för tror jag 699 eller 799. Visst, kanske lite billigare än att köpa var sak för sig, men något erbjudande kändes det inte som. Och det gäller att man är på hugget för alla tre grejerna.
Klicka här för att svara