Ska sälja min Festool Rotex….. Köpt i januari 2008 och endast använt 4 ggr. Känns meningslöst att ha den på hyllan. (även om det är bra o ha)

Vad kan man få för en sådan?
Den är i nyskick, med kvitto och garanti fram till januari 2011.

Rotex 150 FEQ plus med systainer, slipplatta, protector, ca 75 st brilliant P120 och 10 st saphir P36 slippapper, polerplatta, handtag och en oanvänd polersvamp.
Sammanlagt för ca 7400 inkl. moms om man skulle köpa en likadan nu.

Vart ska man sälja den? Här, blocket eller tradera?

Färsk erfarenhet säger att blocket ger bättre utdelning än tradera.

Ok, nån ide om utgångspris?

på tradera brukar dom hamna på 3-3500 i kartong utan tillbehör

Nimajneb skrev:
på tradera brukar dom hamna på 3-3500 i kartong utan tillbehör
Jo, men de är j*vligt skumma! Tydligen hann de inte ens att få med kabeln när de sprang ut från butiken.

Han som kränger de maskinerna på Tradera är inte helskum men iaf delskum. Han säljer en del på Blocket oxo, man kan ringa och prata med honom och få se kvitton på stora batchar med maskiner. Min gissning är att de är rena.

phl skrev:
Han som kränger de maskinerna på Tradera är inte helskum men iaf delskum. Han säljer en del på Blocket oxo, man kan ringa och prata med honom och få se kvitton på stora batchar med maskiner. Min gissning är att de är rena.
Har åxå varit i kontakt med honom, brukar även dyka upp med lite olika användarnamn. Men som phl säger så verkar dom rena map ägendeskapet. Sedan kan man ju börja fundera lite på hur maskinerna har momsats. Som brukade tex ligga på ett pris motsvarande UK pris ex moms o lite till.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.