3 059 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Pris på A-hus Mölle?
Det var lite ironi inbyggt i frågan ;D
Jag tycker att frågan är befogad om han hade frågat en säljare och sedan frågat "jag har fått ett pris på 1,5 miljoner för huset X. Är det någon som har fått något annat"
Det här forumet ska inte ersätta säljarna utan är till för att vi ska kunna kontrollera priser, byggsätt, tekniker...
Jag tycker att frågan är befogad om han hade frågat en säljare och sedan frågat "jag har fått ett pris på 1,5 miljoner för huset X. Är det någon som har fått något annat"
Det här forumet ska inte ersätta säljarna utan är till för att vi ska kunna kontrollera priser, byggsätt, tekniker...
Fast han är ju knappast ensam om att fråga sådana frågor på det här forumet och varför jag reagerar , även om jag också hade en ironisk ton i mitt inlägg, är därför att kan man fråga här först av olika orsaker som man kanske inte måste specifiera. Magnus1 kunde ju knappast veta dina regler, eller hur 
Ibland kan det vara så att man vill kolla ev prisläge utan att ringa en försäljare - ju! "Är det något för mig - eller är inte det". Hajjaru?
Jag tror inte det hotar säljarnas ev, kundkontakt ett dugg! ;D
Ibland kan det vara så att man vill kolla ev prisläge utan att ringa en försäljare - ju! "Är det något för mig - eller är inte det". Hajjaru?
Jag tror inte det hotar säljarnas ev, kundkontakt ett dugg! ;D
Klicka här för att svara