någon som har lite koll på vad det kan kosta att glasa in en altan ?
den kommer va 7m lång och 5m djup och glaspartierna kommer va 2,10 höga
någon som vet ungefär vad det kan gå lös på ? :)
 
Arbetskostnad eller material? Glas för vår/sommar/höst eller även vinter?
 
bara pris för glaspartierna ...behövs inget märkvärdigt glas :)
 
kollar just själv på min altan som ska ha 4 st dubbelfönster 150cm bred 120 hög , ett trippel fönster 270cm och en trippeldörr 270 cm.

pris mellan 13715 - 18000 beroende på modell

jag kollar dels på http://www.skanskabyggvaror.se/produkter/uterum/optimal_s30/ optimal eller ev Classic

http://www.willabgarden.se/uterum.asp kollar jag på WG25 elelrWG40 - de har rabatter just nu så WG 40 hamnar i samma prisnivå som SKanskabyggvarors optimal - och Willab känns bättre - men vet inte om det är så i verkligheten

kolla på sidorna som jag länkar till så får du snabbt fram ett pris för din altan som ju är lite större än min altan är.
 
Mindz:

Skall du ha partier som är 2,1 m höga så sticker priset direkt, kan också bli specialbeställning.
De flesta partier är 1990 mm höga för att passa i en öppning som är 2,0 m.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.