2 768 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Pris för byte av fönsterruta
Vi lämnade idag in ett fönster för att få en ny ruta i detta tvåglasfönster.
Vanligt fönsterglas, ordinärt, i ett fönster som är 0,6 x 1,05 m
Vi uppmanades att betala 800:- utan kvitto eller 1200:- med kvitto, tycker detta låter väldigt dyrt.
Vi tog själva ut fönstret och skötte transporten till och från.
Vanligt fönsterglas, ordinärt, i ett fönster som är 0,6 x 1,05 m
Vi uppmanades att betala 800:- utan kvitto eller 1200:- med kvitto, tycker detta låter väldigt dyrt.
Vi tog själva ut fönstret och skötte transporten till och från.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
En timme jobb och en ruta. Låter helt normalt...
Moderator
· Stockholm
· 57 806 inlägg
Jag fick bytt en ruta nyligen. Ganska exakt den storleken. Har för mig att det gick på 800 med kvitto. Tycker det var ganska rimligt.
Klicka här för att svara
