Jag tittade lite i tråden vad kostade er braskamin.

tråden är från 2006 och mig veterligen var det inget rotavdrag då. Totalpriset i tråden är mellan 38 000 och max 48 000 kr.

Jag hörde med vår butik vad det skulle kosta och fick till svar ca 45 000 kr!!

Hur kan det gå till när vi år 2011 har ROT-avdrag?
 
Hur menar du? Är det billigare eller dyrare nu, tycker du?

Om man räknar bort arbete, så är själva kaminen dyrare idag än för 5 år sedan. Men detta är väl inget nytt?
 
det är lika dyrt. tänkte att det borde skilja sig väldigt mycket när arbetskostnaden är halverad. men när jag gjorde en kalkyl såg jag att arbetskostnaden för oss bara var runt 5000 kr, så det kanske inte är så stor skillnad trots allt...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.