En bekants son fyller 7år. Han gillar fotboll, fotbollskort, hockey, fina stenar/snäckor. Spelar enklare spel på sin mammas mobiltelefon. Han har cykel o sportutrustning. Han har bandymål på gräsplätten som han spelar boll i. Han gillar kläder.

Tror inte jag sett honom leka med bilar eller pyssla. Rita någon enstaka gång. Typisk grabbig kille skulle jag vilja påstå. Men också gosig.

Budget kanske inte viktigt gällande present.
Radiostyrd bil tänkte jag först, men vet inte om alla barn gillar sådant(jag gjorde). Fotbollströja "Messi" skulle gå hem men ganska tråkigt? ....växer ur snabbt. En Android surfpadda tänkte jag men kanske mamman helst vill undvika mer skärmtid.

Jag kan för närvarande inte fråga vad han önskar sig men snart kan jag. Vill dock kolla lite här om förslag också.

Gillar grabben att tälja? Snickra? Har han fått prova att gräva, måla, bygga nått?

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Gillar grabben att tälja? Snickra? Har han fått prova att gräva, måla, bygga nått?
På fritids har de pysslat vet jag. Såg han använda en varmlimspistol när han limmade tyger som skulle bli en platt fotboll, haha. Kan tänka mig han skulle gilla använda händerna. Kanske nån typ av Mekano eller nått?

Morakniv

Hammare

Verktygssats/skiftnyckel

4774
Varför inte bara en hög fotbollskort om det är det som gäller nu för honom? När han fyller 8 är det garanterat något annat.

4774 4774 skrev:
Varför inte bara en hög fotbollskort om det är det som gäller nu för honom? När han fyller 8 är det garanterat något annat.
Jag träffade killen idag i frågade. Fotbollskort o inget annat. Lol

• Gilla
4774
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.