Hej!

Är det någon mer än jag som har krångel med prenumerationer? Har fått gå in och ändra i inställningarna flera gånger och säga att jag vill ha e-post, och trots detta fungerar det inte alltid...

/Elin
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.