el i duschen.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Patrik_Hed
  • Laddar…
Piteå havsbad (stort hotell) har belysningsströmbrytaren i duschen. Troligen inte i alla rum men i det vi bodde.

Protte
 
Är det 110V uttag? Kanske för våtrakning:thumbup:
 
sukram78 skrev:
Är det 110V uttag? Kanske för våtrakning:thumbup:
Oppoppoppopp!

Det här är ett familjeforum :o
 
sukram78 skrev:
Är det 110V uttag? Kanske för våtrakning:thumbup:
Jag har inte sett någon rakapparat som är nätansluten som man kan strila vatten över. Däremot finns det många laddbara rakapparater som man kan strila vatten över.
 
OM det är ett rakapparatsuttag, med skyddstransformator osv. Då får det faktiskt sitta 60 cm från duschen, vilket det ser ut att göra.

Och med tanke på att det ser ut att klara även amerikanska platta stift, så misstänker jag att det är ett rakapparatsuttag.
 
Demmpa skrev:
Jag har inte sett någon rakapparat som är nätansluten som man kan strila vatten över. Däremot finns det många laddbara rakapparater som man kan strila vatten över.
Jag håller med dig, det var bara jag som skämtade eftersom detta var en konstig placering av uttaget.
 
sukram78 skrev:
Vad var det som var känsligt?? [länk]
Nu är det ju lördag, och fantasin löper amok :o

Så har står det i annonsen du länkade till

"Skydda din hud
Glider smidigt över ansiktets former
"

Vem står i duschen och rakar kinderna och hakan?

Det kan ju vara att jag fick ett utbrott av felaktiga associationer :rolleyes:
Skall försöka skärpa mig till i morgon :)
 
OM det nu är till för hmm.. vad ska vi säga.. intimrakning :o, så kan det ju bli extra spännande om man får sig en stöt. Man kan ju råka ha en dålig kabel till rakapparaten t ex.
 
M
Hmmm. I ecuador hade vi ett eldrivet dusch-huvud på 2000w som var kopplat med kontakt rätt in i duschväggen. Kändes sådär säkert...
 
O
Tycker det är spännande att elen är ofarlig i vissa länder :p
 
  • Gilla
Patrik_Hed och 1 till
  • Laddar…
Korvgubbe
Ja men var kopplar ni in era elektriska schampolöddrare då?
 
Korvgubbe skrev:
Ja men var kopplar ni in era elektriska schampolöddrare då?
Går din sambo på el?
 
Odjuret skrev:
Tycker det är spännande att elen är ofarlig i vissa länder :p
Ja vad vore livet utan spänning :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.