Centralenheten skall ställas in in "tyst" läge för att tjuven inte skall hitta den.
Då får du problem om du inte har någon kodpanel eftersom du omöjligt kan veta om du lyckats larma av/på när du går hemifrån/kommer hem.
Vi har gömt powermax centralen och har en kodpanel vid dörren som piper/pratar. Den kan tjuven slå sönder om dom vill utan att det påverkar larment.