3 469 läst ·
9 svar
3k läst
9 svar
Powermanage.se Larmserver
Hej
Jag har använt Visonic-Go appen och loggar in på powermanage.se som är/var en gratis Larmserver. Min leverantör la upp mig som användare i samband att jag köpte mitt VisonicPM10 för kanske 10 år sedan. Nu är den möjligheten tyvärr borta. Är det någon annan som har liknande problem och vad är lösningen. Är vanlig villa användare och har tyckt att det funkat perfekt att kunna övervaka larmet över telefon eller paddan. Känner inte för att lägga åtskilliga hundralappar i månaden.
Seriöst svar önskas och inte att jag är en snål djävel.
M.v.h
Gunnar
Jag har använt Visonic-Go appen och loggar in på powermanage.se som är/var en gratis Larmserver. Min leverantör la upp mig som användare i samband att jag köpte mitt VisonicPM10 för kanske 10 år sedan. Nu är den möjligheten tyvärr borta. Är det någon annan som har liknande problem och vad är lösningen. Är vanlig villa användare och har tyckt att det funkat perfekt att kunna övervaka larmet över telefon eller paddan. Känner inte för att lägga åtskilliga hundralappar i månaden.
Seriöst svar önskas och inte att jag är en snål djävel.
M.v.h
Gunnar
Tack för svar. Ska kolla på det men är nog inget alternativ. Konstigt att ingen har gjort ett webb gränssnitt när det finns till nästan allt annat.W Webbax skrev:
Är kanske väl sent ute men du kan ju köra PM10 och Visonic-Go via Visonics server visonic.tycomonitor.comP PM10 skrev:Hej
Jag har använt Visonic-Go appen och loggar in på powermanage.se som är/var en gratis Larmserver. Min leverantör la upp mig som användare i samband att jag köpte mitt VisonicPM10 för kanske 10 år sedan. Nu är den möjligheten tyvärr borta. Är det någon annan som har liknande problem och vad är lösningen. Är vanlig villa användare och har tyckt att det funkat perfekt att kunna övervaka larmet över telefon eller paddan. Känner inte för att lägga åtskilliga hundralappar i månaden.
Seriöst svar önskas och inte att jag är en snål djävel.
M.v.h
Gunnar
///ANy
Finns det något webbgränssnitt om man ansluter larmet till visonic.tycomonitor.com eller är appen det enda?
Larmleverantören kan om jag förstår rätt göra inställningar i larmet remote, jag skulle vilja ha samma möjlighet istället för att göra allt direkt i menysystmet på centralenheten men den lilla lcd skärmen.
Larmleverantören kan om jag förstår rätt göra inställningar i larmet remote, jag skulle vilja ha samma möjlighet istället för att göra allt direkt i menysystmet på centralenheten men den lilla lcd skärmen.
Connect Alarm-appen för vanliga användareT tobiasp skrev:Finns det något webbgränssnitt om man ansluter larmet till visonic.tycomonitor.com eller är appen det enda?
Larmleverantören kan om jag förstår rätt göra inställningar i larmet remote, jag skulle vilja ha samma möjlighet istället för att göra allt direkt i menysystmet på centralenheten men den lilla lcd skärmen.
Alarm Install-appen för remote konfiguration mm
Japp, glömde denT tobiasp skrev:
T tobiasp skrev:
Klicka här för att svara