Hej,
Har en PowerG Easymow 6HD från 2018 på fritidshuset som är inköpt på Bauhaus. Har fungerat väldigt bra.
Kom upp till stugan idag och satte roboten i laddning, skrev in min pin 4,6,8,10 och start men den började pipa som att det var fel kod. Testade igen, fungerade fortfarande inte. Väntade 30min och testade ett par gånger igen men fungerar fortfarande inte.
Någon som vet vad som kan ha hänt? Har försökt hålla in låsknappen när jag startar, alla knappar blinkar men sen börjar den lysa som vanligt igen och jag kan inte göra något.