6 454 läst ·
50 svar
6k läst
50 svar
Postnord kritiseras för sen post
Ofattbart och oförlåtligt. Har Ni reklamerat denna händelsen till Post Mord?Plupp 170696 skrev:Postmord är ett fusk och mygel/inkompetent företag där ingen överhuvudtaget har någon som helst yrkesstolthet alls!
Min sambo var i Thailand vintern 20/21 och behövde skicka hem ett paket på ca 5kg med en del saker för att inte få övervikt på flyget, detta paket returnerade Postmord till Thailand UTAN att skicka ut en avi till angiven person på angiven adress eller ringa eller skicka sms till angivet mobilnummer!
Paketet fick en kusin hämta ut och vi fick tillbaka det under vinterns vistelse i Thailand och Postmord hade märkt det med: "Unclaimed/Ej efterfrågad"!
Total kostnad för sambon ett par tusen kronor!
Fusk/mygel eller grav inkompetens???
2 år tog det att få tillbaka sina saker pga det megainkompetenta Postmord och dess inkompetenta personal!!
Ja och idag måste man vara glad om dom ens skickar en avi om att ett paket inkommit. Jag har fått erfara detta flera gånger att ingen avi dykt upp men att jag fått en påminnelse. Intressant eller hur?Redaktionen skrev:
👍👍Håller med dig till 100%Man blir så trött på PostNord att de inte lägger ner skiten😡För många chefer som har ingen kompetens.Typiskt för statliga företag.H HEM2121 skrev:Det är något som du antar. Grattis att det fungerar för dig. Ta till dig det som folk skriver, de flesta gnäller inte utan det är fakta. Jag har mångårig erfarenhet av fraktbolag och min erfarenhet är att det värsta fraktbolaget är PostNord. Undviker dem in i det längsta, avstår privat att köpa från företag som använder PostNord. Paket som hanteras ovarsamt, sändningar som levereras fel, en kundtjänst som inte lyssnar och nekar till fakta, tydligen har de gått någon kurs där de lär sig att säga nej och kunden har alltid fel, de vill inte hjälpa till och ta ansvar.
Klicka här för att svara