Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Denna ruta började precis poppa upp för mig:
"Användarnamn och lösenord efterfrågas av http://gimli.byggahus.se. Platsen meddelar: gimli"
Fäljt av en inloggningsruta.
"Användarnamn och lösenord efterfrågas av http://gimli.byggahus.se. Platsen meddelar: gimli"
Fäljt av en inloggningsruta.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi felsöker.
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Så, nu ska det fungera igen?
Otroligt pinsamt det här, jag råkade trycka på fel knapp..
Förlåt allesammans..
Otroligt pinsamt det här, jag råkade trycka på fel knapp..
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Lätt hänt, tänkte bara uppmärksamma det.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Jag och Gimli tävlar om att ha störst skägg... den här gången vann jag, men han kämpade emot hårt och tog nästan med sig Byggahus i striden.KnockOnWood skrev:
Vi har ett antal kopior på Byggahus som vi har och utvecklar nya funktioner på. Vi har döpt dom här kopiorna till figurer från Sagan om Ringen för att det ska bli lite enklare att relatera till. ("Kan du kolla hur den nya menyn ser ut på Gimli?" funkar bättre att säga i telefon än "Kan du kolla hur den nya menyn ser ut på dev-37?")
För att inte google och besökare ska råka glida in och se något halvfärdigt så har vi satt lösenord på dom. Och nu gick något snett så vi råkade lägga in saker här på riktiga sajten innan vi hunnit byta ut alla gimli mot www.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Johan, du får en guldstjärna för månadens bästa bortförklaring 
Jag minns speciellt den här scenen: Toss me!
http://www.youtube.com/watch?v=tKrei80jBg8
Jag minns speciellt den här scenen: Toss me!
http://www.youtube.com/watch?v=tKrei80jBg8
Klicka här för att svara

