Byggahus.se
@Per Eskilsson märkte att det har kommit tillbaka reklam som öppnar pop up fönster om man har fingret på annonsen när man scrollar i mobilen.
Ordentligt irriterande
Skärmdump av diskussionsforum med trådar, en popup-annons från TUI och navigationsknappar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
lordi och 1 till
  • Laddar…
Bumpar upp tråden igen då flera reklaminslag inte går att scrolla förbi utan att det kommer en popup, hela forumet blir ju meningslöst att använda

• Gilla
hydrolift och 4 till
  • Laddar…
Polestar-reklamen tar över hela skärmen så fort man råkar nudda den, vilket är ofta när man scrollar på mobil. Jobbigt.

• Gilla
Tobzter och 2 till
  • Laddar…
K koppla skrev:
Polestar-reklamen tar över hela skärmen så fort man råkar nudda den, vilket är ofta när man scrollar på mobil. Jobbigt.
Samma med Samsung, och Hultafors och andra reklambanners.
Det börjar bli jobbigt på riktigt...

K koppla skrev:
Fruktansvärt irriterande, hur blir man ens av med den? Var är krysset?
Hittills har jag fått backa och gå framåt igen då jag inte hittar var jag stänger reklamen.

Håller med! Går knappt att använda forumet nå mer på grund av reklamen som täcker hela skärmen konstant. Inte går det att stänga ner den heller

Antar man får skriva trollpost som denna för att slippa de en stund ...

• Gilla
mickeforsberg
  • Laddar…
Ja, det är ju också ett sätt att slippa undan i väntan på något vettigt att skriva ;)

• Gilla
BosseHansson
  • Laddar…
A Anderscurl skrev:
Ja, det är ju också ett sätt att slippa undan i väntan på något vettigt att skriva ;)
Precis så är det

B larry78 skrev:
Antar man får skriva trollpost som denna för att slippa de en stund ...
Vem skapar en skräptråd som samlar alla inlägg för att slippa reklamen?

F
Blev att aktivera ublock origin i webbläsaren på siten, funkar även i mobilen.
Står inte ut med den typen av reklam.

• Gilla
alm82 och 1 till
  • Laddar…
A
vilka problem vissa har..

Ett problem som tidigare tagits upp men ändå återkommer… får bli många slaskinlägg framöver känner jag.

A
H Holmspel skrev:
Ett problem som tidigare tagits upp men ändå återkommer… får bli många slaskinlägg framöver känner jag.
Hur menar du?

Javisst

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.