J jonaserik skrev:
Tejpa givaren tajt, limma inte, du kanske måste byta eller flytta den. Sen linda isolering ovanpå, ca 1 decimeter ut på båda sidor. Den kommer inte att visa exakt värde, men det går säkert att ställa om i displyen.
tack för tips! men PVC är alltså inget konstigt att montera givaren på? Antar att de blir samma mätvärde på "inloppet" så relativt varandra bör de väl fungera.. men känns lustigt.

Diagram över anslutningar för givare av PVC-rör med markeringar som CL11, QN19 och BT51.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.