Hej,

Hur nära tomtgränsen har ni fått lov av era kommuner att placera era pooler? Vår kommun tycker uppenbarligen att en meter inte är några problem... Hade varit tacksam för era synpunkter på detta.
 
Milkshaken
Jaghar inte hört något om sånt, visst kan det vara ok med 1meter, men själv skulle jag nog vilja ha lite mer ostört om jag hade en badtunna.... En granne jag har, har placerat sin tunna uppe på en liten kulle dom har, alla kan se när dom badar, hur dom badar och så.... Mig stör det inte, men som jag skrev så hade jag personligen haft mer ostört istället.
 
Jo, jag skulle också vilja ha mer ostört... Nu är det våra grannar som anlagt pool (halvt nedgrävd) så nära tomtgränsen och dessutom placerat pumpen precis i tomtgränsen, men kommunen har inga synpunkter på detta.

(Kanske borde jag ta ner vår häck så att de ser hur nära vi faktiskt är. :D )
 
Milkshaken
Nja, jag hade nog byggt ett så jävla högt plank,,,, Då hade du slagit två flugor i en smäll, (Både protest och insynsskydd)....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.