7 822 läst ·
3 svar
8k läst
3 svar
Pool & tomtgräns
Hej,
Hur nära tomtgränsen har ni fått lov av era kommuner att placera era pooler? Vår kommun tycker uppenbarligen att en meter inte är några problem... Hade varit tacksam för era synpunkter på detta.
Hur nära tomtgränsen har ni fått lov av era kommuner att placera era pooler? Vår kommun tycker uppenbarligen att en meter inte är några problem... Hade varit tacksam för era synpunkter på detta.
Jaghar inte hört något om sånt, visst kan det vara ok med 1meter, men själv skulle jag nog vilja ha lite mer ostört om jag hade en badtunna.... En granne jag har, har placerat sin tunna uppe på en liten kulle dom har, alla kan se när dom badar, hur dom badar och så.... Mig stör det inte, men som jag skrev så hade jag personligen haft mer ostört istället.
Jo, jag skulle också vilja ha mer ostört... Nu är det våra grannar som anlagt pool (halvt nedgrävd) så nära tomtgränsen och dessutom placerat pumpen precis i tomtgränsen, men kommunen har inga synpunkter på detta.
(Kanske borde jag ta ner vår häck så att de ser hur nära vi faktiskt är.
)
(Kanske borde jag ta ner vår häck så att de ser hur nära vi faktiskt är.
Klicka här för att svara