Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Sökarn
"Pool aldrig mer" började jag skumma, helt klart är det mer jobb ute och lite nyttjandegrad, lite mer om den värms upp. De tak som kan dras över förlänger tiden och kräver inga bygglov?

Innepool är klart bättre men tar plats och fuktar.
Vi har letat hus med innepool men hittar inget utan radon som vi vill ha, när vårt hus är ganska stort och bra annars.

Vi har flera små egna plastpölar, småbarn, en stor simhall på gångavstånd, en liten plan gräsmatta på framsidan, bergsplatåer högt upp på baksidan, ett gammalt garage och ett stort nytt.

Att offra enda gräsplätten är inte kul fast många gör det, var ska man spela boll, ha kana och gunga då?
Inne kan man ha en liten i gamla garaget eller en större i nya, men vi älskar att ha ett stort garage.
Uppe på bergsplatån är en tanke som mognar, helst skulle jag vilja spränga en bergshåla, in från altan, det får man säkert inte och skulle kosta mkt.
Altan på c:a 25 kvm har garage under, det är för lite att göra pool(rum) av?
Då får man ta en bit av vardagsrummet tror jag.
Kan ett gammal garagegolv tåla en pool?
Nya har golvvärme...

Återstår annars att bygga nytt hus om vi kan köpa en bra tomt, tyvärr är det ofta max 150 kvm max i ett plan här, förra ägaren har lyckats få 172 där vi bor nu;)

Förr kunde Länsstyrelsen ge dispens, inte mer, snålt och likartat ska det vara oavsett tomtstorlek.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.