F
Njingan Njingan skrev:
Våra är ifrån Daikin och de var väldigt tillmötesgående då vi hade våra bekymmer.
Så är det nog. Mitsubishi är hopplösa.
 
S Sune i Blekinge skrev:
Vad är det dom invänder emot är det garantitiden eller är det felsökningen som sådan? Garantin är ju klockren med datum och arbetsrapport
Att jag kontaktade dem först 28/5 när garantin gällde till 24-25/5.
 
S Sune i Blekinge skrev:
Vad är det för fabrikat?
Samsung.
Jag har pratat med dem och blivit ombedd om att skicka in allt material via mail.
 
Kan tänka mej att Samsung inte bara skickar ut en utedel utan vidare det är inte helt lätt att skilja på fel i 4-vägsventil och köldmedieläckage
 
hemförsäkringen kan täcka endel
 
”Bra” nyheter för oss andra i alla fall. Nu vet vi att man aldrig ska anlita Polarpumpen. Så vi slipper råka ut för samma sak.

Synd för dig bara.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.