583 läst ·
21 svar
583 läst
21 svar
Polarpumpen.se, oseriös hantering
Vad är det för fabrikat?
Kan tänka mej att Samsung inte bara skickar ut en utedel utan vidare det är inte helt lätt att skilja på fel i 4-vägsventil och köldmedieläckage
Klicka här för att svara