Hej,

Ny här på forumet. Har läst mycket men inte postat förrän nu.

Har flyttat in i ett hus från 66 med plywood innerväggar. På dessa har man satt upp tapeter (fler lager på vissa ställen).

Jag skulle vilja plocka bort tapeter och måla om. Min fråga är om det går att bara måla om på playwood? Vad måste man tänka på?

Stort tack för alla tips.
 
Sätt renoveringstapet först så blir det slätt och bra.
 
  • Gilla
Stene61 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.