Fjelk Fjelk skrev:
Haha! Jäklart vilket jobb, men snyggt jobbat. Hur många m2 handlade det om?
Dessutom fick jag gräva ner rör till avlopp under hela det gamla huset från utbyggnaden till gamla avloppet. Det var många i min omgivning som hade sjukt roligt på min bekostnad.... :D

Fjelk Fjelk skrev:
Precis så, säkert en hel del blandad skräp, dock är hälften nyfyllt så borde inte vara jättepackat. Den gamla delen från 1967 kan det nog vara stökigare med. :/
Ja jag har endel löv som blåst in, och lite diverse andra plastartiklar (typ plastbunkar) som blåst in. :surprised:

Jag tänkte också att marken ska ju luta från huset, om man gräver en massor är det ju troligt att det blir lägre under huset. Det känns ju inte så bra.

S Steffo1980 skrev:
Ca 65 m2
Då ser jag fram emot 111 m2... snark.

S johd01 skrev:
Jag tänkte också att marken ska ju luta från huset, om man gräver en massor är det ju troligt att det blir lägre under huset. Det känns ju inte så bra.
Precis vad jag tänkt på också, men får även gräva runt om. Skulptera om hela tomten nästa sommar alltså.

Fjelk Fjelk skrev:
Då ser jag fram emot 111 m2... snark.
Om det är för inspektion tror jag mer på gräva gångar. Sen kan man ju gräva mer sen i framtiden

• Gilla
Fjelk
  • Laddar…
Fjelk Fjelk skrev:
Haha! Jäklart vilket jobb, men snyggt jobbat. Hur många m2 handlade det om?
Har hittat en motivationsbild åt dig. :D Person som gräver i en jordhög under ett hus, ler, med en skottkärra, hinkar och trädgårdsredskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Fjelk och 1 till
  • Laddar…
S Steffo1980 skrev:
Har hittat en motivationsbild åt dig. :D [bild]
Hehe! Bara sätta igång med andra ord...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.