Hej,
Jag lånar en bild från tidigare tråd.
Han skulle då koppla in en lampa.
Som jag förstår går det att styra två olika lampor med samma puck.
Hur kopplar man i så fall in den?
Jag har supersnyggt illustrerat min andra lampa.
Jag lånar en bild från tidigare tråd.
Han skulle då koppla in en lampa.
Som jag förstår går det att styra två olika lampor med samma puck.
Hur kopplar man i så fall in den?
Jag har supersnyggt illustrerat min andra lampa.
Stort tack!D Dilato skrev:
Det finns ingen annan Plejd puck som kanske bättre lämpar sig då?
Det gäller en fast lampa och ett "jullampa" .
Finns det någon nackdel att använda den på det sättet, även om den inte är gjord för det?
REL-02 är rätt produkt.B bästeherrlind skrev:
Uppenbart eventuellt farligt att det ligger en fast fas på ena lampan även när den är släckt.
Med rel 01 kan du enbart koppla båda lamporna ihop. Med rel02 kan styra dem separat.
Ska du enbart ha "av och på"-funktion så gillar jag att montera controller.
Vill man ha dimfunktion; dim01 eller dim02 om man vill ha dem separat 👌
Ska du enbart ha "av och på"-funktion så gillar jag att montera controller.
Vill man ha dimfunktion; dim01 eller dim02 om man vill ha dem separat 👌
Klicka här för att svara



