Har plejd installerat i huset och har upptäckt att badrummet och sovrummet brusar elektriskt när jag dimrar ner. Har kört LED framkant på mina lampor men när jag väljer LED bakkant så är de tysta.
Är det något problem att köra Max 200 VA? Det blev väldigt ljust så valde det men med max effekt på 50%
Är det något problem att köra Max 200 VA? Det blev väldigt ljust så valde det men med max effekt på 50%
Du väljer väl lastinställning efter vilka ljuskällor du har?L Lewdis skrev:Har plejd installerat i huset och har upptäckt att badrummet och sovrummet brusar elektriskt när jag dimrar ner. Har kört LED framkant på mina lampor men när jag väljer LED bakkant så är de tysta.
Det har väl inget med ljusstyrkan att göra?
Håller med men får inte ihop det. Har två olika puckar som visar olika inställningar i appen. De som är inställda på bakkant funkar fint. De andra låter om jag kör framkant med 100VA. Detta trots att det är samma lampor överalltPeter2400 skrev:
Fattar inte vad du menar? Ställ in allt på bakkant då eller vad är problemet?
Klicka här för att svara