Jag håller på att bygga om köket i min etta och funderar på hur jag ska få så mycket ut av utrymmet som möjligt. Jag funderar på att ha en kolfilterfläkt i överskåp, men undrar om det kanske finns modeller som inte tar upp en hel hylla (+ rör). Jag har sett att ikea har en fläkt tex som byggs helt o hållet under skåpet (som är dock otroligt ful), har andra tillverkare liknande? Hur bra funkar dem?
Annars har jag funderat på att inte ha fläkt alls, är det väldigt ovanligt? Lägenheten är såpass liten att man måste ändå öppna fönstret om man lagar mat.