Hejsan! Har egentligen ingen fråga så, ville mest bara dela med mig utav mitt projekt, har sökt otroligt mycket och frågat ett dussin personer om min idé om att platsgjuta ett hörnskrivbord och riva formen underifrån alla jag pratat med har varit skeptiska och sagt att den kommer spricka, ville bara dela med mig och visa att det gick alldeles utmärkt.
Imponerade! Blir några kg 
Val av betong och ytbehandling? Ska du slipa fram stenen eller rå yta?
Val av betong och ytbehandling? Ska du slipa fram stenen eller rå yta?
A Anders_sbj skrev:
Har tagit några månader då jag inte kunnat bestämma mig hade makadam som jag hade tänkt stoppa i sen slipa ytan för att försöka få till den sågade betongen, men då jag inte var helt hundra på om detta skulle gå så valde jag att strunta i det, kommer nog slipa väck det översta slagget sen våtslipa och sedan impregnera med Hey’di Top
blev vanlig finja grovbetong
Klicka här för att svara



