Hej
Skulle verkligen behöva input på om det får plats vattenfördelare bakom ikeas badrumsskåp? Rörläggare är där hemma nu och jobbar och så läser jag att ikea kör med något eget vattenlås "Speciellt utformat vattenlås gör det möjligt att få plats med rymliga lådor." (från deras hemsida) Innebär detta speciella att det inte får plats något alls?

Blir så matt av allt man ska tänka på vid badrumsrenoveringen och ikeas egna speciallösningar...

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S79874881/

krilleman_215 skrev:
På min godmorgon, som jag har på lilla toaletten, är det 9cm fritt i bakkant bakom lådorna.

[länk]
Dåligt av IKEA och inte skriva ut måtten. De nämner bara de yttre måtten. Men IKEA har alltid varit dålig på just måttritningar

Krilleman
Jo, visst är det så. Men nu riktar sig ju inte denna kedja till killar och tjejer som absolut måste veta måtten. (läs proffsmarknad)

IKEA vill ju att du gör allt själv. Monterar, handlar, osv. Plus att det mesta i badrums-serien nästan alltid är uppskruvat på plats i varuhus. Vill man veta exakta mått hos en IKEA-möbel, åk och titta!

Annars handlar du badrumsmöbler av dyrare märken, fast då får du ta fram stora börsen!

De är ganska kassa de med. Tex Astro som anses vara ett fint märke. Funderar på en av deras lampor till spegeln.
Finns tre olika måttritningar för deras hålbild, alla har olika mått :D

Så nu måste jag väll vänta med tätskikt etc till lampjäveln dyker ned i posten :D

krilleman_215 skrev:
På min godmorgon, som jag har på lilla toaletten, är det 9cm fritt i bakkant bakom lådorna.

[länk]
Tack för mätningen.ringde också till ikea.de fick ut i varuhuset och mäta och fick det till 8.8cm

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.