Det blir inte ett Nivellgolv. Alldeles för dyrt.
Det blir att riva golvet och ta bort allt trä och organiskt material, lägga Platonmatta med uppvik och ventilerade lister, isolera med cellplast, golvspånplatta, lumppapp och sen ett klickgolv ovanpå detta.
Roligt att höra från dem som använt samma metod.