J jontesjostrom skrev:
Det blir inte ett Nivellgolv. Alldeles för dyrt.

Det blir att riva golvet och ta bort allt trä och organiskt material, lägga Platonmatta med uppvik och ventilerade lister, isolera med cellplast, golvspånplatta, lumppapp och sen ett klickgolv ovanpå detta.

Roligt att höra från dem som använt samma metod.
Vilken tjocklek tog du på cellplasten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.