Hejsan. Runt mitt hus är platonmattan till dräneringen för låg, på ena sidan av huset är den bra. Hade ju så klart gått gräva ner o göra om men då måste jag schakta ner hela tomten... Plasten ligger ca 1-2 DM under marknivå. Går de gräva runt om och skarva upp den ? Sen lägga Markduk och fylla med grus ?
Vet att de kanske är dags göra om det, är ca 15 -20 år sedan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder