Är det någon som har detta? Hur funkar Z profilen egentligen. Anta att man lägger platon med uppvik + z- profil, isolering och sedan gjuter ca 4 cm på detta (med golvärme slang).
Kakel å klinkers på väggar och golv. Hur funkar ventilationen? ??? Tätar man inte igen ventilationen när man sätter kaklet.............
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.