Jag funderar på att lägga på plåt egentligen aluminium på mina trägavlar. Alltså låta träpanelen vara kvar under och sen ha en luftspalt till plåten. Någon som vet vilka för/nackdelar detta är förutom att det är underhållsfritt?
 
En nackdel e väll att de förmodligen är fult....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.