16 917 läst ·
22 svar
17k läst
22 svar
Plastmatta istället för kakel & klinker
Har för mig att mattan kostade 175:-/m2. Inläggningen kan jag inte svara på, då det är en försäkringsskada. Jag vet inte vad en mattläggare tar / timme. Kanske finns det någon mattläggare här på forumet som kan svara på det??
Inom kort kommer bild(er) med Väggmatta.. :
Inom kort kommer bild(er) med Väggmatta.. :
Lite mer bilder:
här är en bild på tapeten

Här Inspekterar en av mina katter (har 2)

och en utan katt

hoppas allt blir klart till helgen, men å andra sidan har man väntat såhär länge, så vad gör en helg..
ps. Ballongen sitter i hanfatsavloppet, det luktar inte riktigt lika mycket med den där.
här är en bild på tapeten

Här Inspekterar en av mina katter (har 2)

och en utan katt

hoppas allt blir klart till helgen, men å andra sidan har man väntat såhär länge, så vad gör en helg..
ps. Ballongen sitter i hanfatsavloppet, det luktar inte riktigt lika mycket med den där.
Vet inte. Dom kommer som sagt först framåt våren/sommaren -07.McDonald skrev:
Det enda jag vet är att Maxit håller på och släpper ut nya manschetter och tätband på marknaden.
Det har även påståtts att tätremsorna som idag sätts i vägghörn och över skivskarvar skall bytas ut mot samma tätband som använd i golv/ väggvinkeln. Den remsan ligger på ca 500:- för en 10-meters rulle. Detta gäller vid träbjälklag.
En del andra fabrikat kräver montering av en duk, liknande brunnsmanschetten, som skall monteras på både väggar och golv ung. som en våtrumsmatta.
Materialet tycks iaf bli dyrare och ev också monteringskostnaden.
Det är ju lite surt att veta att alla badrum man gör idag enligt gällande regler inte kommer att uppfylla kraven om 6 månader...
Klicka här för att svara