Har rivit ner innertaket på vår nedervåning. Huset är ett 2 plans trähus med ftx. Ser att det är plastat 1,5 meter ut från långsidans ytterväggar men ingen plast på gavlarna.
Är det bara att låta det vara eller hur bör det vara? Det rör främst ett kök..
Är det bara att låta det vara eller hur bör det vara? Det rör främst ett kök..
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vad är det på övervåningen?
Om det är en oisolerad kallvind bör det plastas.
Men om det är en uppvärmd vindsvåning med trappförbindelse med bottenvåningen finns ingen anledning att lägga in någon ångspärr.
Om det är en oisolerad kallvind bör det plastas.
Men om det är en uppvärmd vindsvåning med trappförbindelse med bottenvåningen finns ingen anledning att lägga in någon ångspärr.
Det är en inredd våning med sovrum. Blev mest Fundersam varför en del av det var plastat..KnockOnWood skrev:
Klicka här för att svara

