P P-J #1 Självbyggare · Västmanland · 179 inlägg 20 aug 2006 09:40 P-J Självbyggare Västmanland 179 inlägg 20 aug 2006 09:40 #1 Nån som har några åsikter om det här med pexrör. Är det det man ska använda nuförtiden eller är det bra att hålla sig till koppar?
Nån som har några åsikter om det här med pexrör. Är det det man ska använda nuförtiden eller är det bra att hålla sig till koppar?