Hej,
vi funderar på att bygga ngt Eksjöhus och irriterar oss på att just den här husmodellen som vi annars gillar bara har ett badrum. Är det ngn som har byggt det här huset med en alternativ planlösning till den som presenteras på deras hemsida?
/Erika