Hejsan!

Jag ska har faktiskt byggt färdigt min lägenhet :) och vill nu sälja den. Vill annonsera den med en fin planritning i 3D.
Förslag på program ???
 
sketchup.... Acad....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.