lord_meto skrev:
det gäller lb-hus classic 121 som är det snygga huset men i våra ögon lite litet plus att jag inte gillar föräldrarsovrummet
och classic 135 som vi kommer ha tillbyggdgarage till vilket är ett STORT plus.
vi kommer även välja sadeltak så då blir det ännu bättre då jag inte gillar funkis...
Håller med dig, gillar inte heller funkis riktigt. Tror nog 135:an kan bli rätt fin med sadeltak och förstår nog inte vad som då gör det så värst annorlunda från 121:an..? :) Tycker inte bilden på 135:an på hemsidan ser särskilt snygg ut men så behöver man ju inte bygga det! Tror nog man kan göra ett fint sånt också :)

Camilllla84 skrev:
Håller med dig, gillar inte heller funkis riktigt. Tror nog 135:an kan bli rätt fin med sadeltak och förstår nog inte vad som då gör det så värst annorlunda från 121:an..? :) Tycker inte bilden på 135:an på hemsidan ser särskilt snygg ut men så behöver man ju inte bygga det! Tror nog man kan göra ett fint sånt också :)
det jag gillar med 121-an är taket över entren och över uteplatsen. gillar verkligen riktiga vinkelhus. men som sagt vad 135-an är helt okej :)

Ja taken över entré och uteplats var fina, men jag tycker alla rum ser för små ut...
Är det bara LB-hus ni är intresserade av?

Camilllla84 skrev:
Ja taken över entré och uteplats var fina, men jag tycker alla rum ser för små ut...
Är det bara LB-hus ni är intresserade av?
vi kan bara bygga med lb då dom äger tomten

Planlösningen! Jag tycker planlösningen är superviktig, vad gäller utsidan så spelar det ingen större roll för mig. Bara det inte är fulare än grannarnas hus utan passar in i kvarteret så får det se ut lite hur som helst.

Helt klart 135:an. Det andra huset känns litet o "prångigt" . Mycket sneda väggar etc.
Sen kan ni säkert ändra taket om ni vill ha ett mer klassiskt hus.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.