Någon som har synpunkter på den här lösningen. Har ritat och ritat och gjort om planlösningen men nu känns de bra. Fått plats med tvättställ, wc, dusch samt tvättplats. Tror ni ett tvättställ med måtten 75X50cm blir för stor i detta badrum?
Hej. kikade lite på din planlösning, men tror att det är något fel i måttsättningen, tvättmaskinen är 60cm alltså 4 rutor, helt rätt, men duschen är 90cm men 5 rutor och då blir det bara 75 cm, proportionerna är svåra att se om man inte är korekt i skalan,kan du inte göra en ny ritning med de rätta måtten, varje ruta 15x15cm,hoppas du förstår vad jag menar,ha en bra vecka.
Hej!
Ja helt skalenlig blev det tyvärr inte
Duschdörrarna går att vika in mot väggen när de inte används. Gjort en till lösning som ni kan se nedan. Då får jag plats med en liten klädkammare med, då har jag tvättmaskinen där istället för i badrummet.
Ja helt skalenlig blev det tyvärr inte
måste du ha ingång till din tvättrum genom sovrum? mer praktiskt att kunna nå tvätt från mindre "privat sida
.
prova med att flytta runt på det hela dvs toan där det är dusch, dusch där det är handfat och handfat på toans plats.
man sliper se toan bara man öppnar dörren. Dusch kan man ersätta med badkar om man vill ha den möjligheten i framtiden utan att riva upp hela rummet. Mindre handfat kommod blir billigare
gaia
prova med att flytta runt på det hela dvs toan där det är dusch, dusch där det är handfat och handfat på toans plats.
man sliper se toan bara man öppnar dörren. Dusch kan man ersätta med badkar om man vill ha den möjligheten i framtiden utan att riva upp hela rummet. Mindre handfat kommod blir billigare
gaia
Klicka här för att svara